They say



 

Vill ha mig en systemkamera. Tycker det är kul att fota.
Kan lixom inte springa runt med iPhonen...

 










Var ute hos pappa igår. Farmor har problem med ryggen och nyss opererat handen,
pappa har njursten så jag fick leka lite assistent.
Fick massa god mat, som vanligt hos farmor. Mums.

Jag har alltid haft sån sjuk bacillskräck. Alltid blivit retad för det.
Men det är fan inte lätt, skulle byta bort det mot alla pengar i världen.
Så pappa berättade igår att min lillebror Simon har sagt att han inte vill att någon äter av
hans ost. haha.
Det är fan snudden värre än mig. Visst jag förstår honom, folk petar med sina fingrar på osten
och vem fan vet vart dom händerna varit? Nej fy!


Tog sedan en powerwalk runt Kvarnarpssjön med Max i mina vita Converse. haha.
Men så går det när man glömmer sina skor hemma. Hm ja.


Och helgen?



Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0