Underbara Torsdag i solen








Vaknade runt 8 imorse. Kände efter, e jag bakis eller inte?
Nej inte bakis, underbart. Mötte upp Jameson på stan vid 11, strosa lite.
Sen mötte jag upp Maria, Lisa och Julia. Köpte sallad och satte oss på gräset
vid kyrkan. Skönt var det. Men sen kom bakfyllan, urk. Vatten vatten...

Satt till 3 ungefär, sen blev det glass på en bänk i stan. Solen stekte rejält.
Resulterade i en snygg kjolbränna?!
Kom på den briljanta idén att svalka oss i Rolandsdamm. Så vi begav oss dit för att bada.
Såklart försvinner solen och det blir helt svart på himlen.
Men inget hindrar oss så vi plaska i. Lite kallt var det ju, men susen mot bakfyllan.




Sen satt vi kvar på våra handdukar och snacka skit en sväng.
Riktigt trevlig dag med fina tjejer. Kul att lära känna nytt folk. Sällskapsapa som jag är ;)

Sen åkte alla hem till sina p-vänner. Och jag till ingen, buhuu :(


Lyfte boxen jag köpte igår. Hjälp, den är halvfull. Hoppas inte jag drack allt själv? hee...
Och ikväll?




Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0