Vänner är det finaste som finns <3




Vänner är något utav det finaste som finns. Något som jag alltid kommer
sätta före mig själv, likaså min familj. Är dom lyckliga är jag lycklig
och tvärtom.

Idag pratade jag med min Jenny. Hennes pojkvän och numera sambo är i Värmland och
jobbar i drygt 3v.
Igår hade han slutat tidigare och tagit bilen hela vägen hem utan Jennys vetan
och bara fanns där i lägenheten när hon kom hem. Han hade saknat henne så mycket
så han kom ända hem för att hämta henne.
Hur sweet är inte det?

När jag och Jenny avslutat samtalet så kunde jag inte hindra tårarna från att komma.
Min Jenny är lycklig, och jag är så glad för hennes skull. Hon är så jäkla värd det
efter allt hon gått igenom.

Är du lycklig är jag lycklig!





Puss E

Kommentarer
Postat av: andreas

synd att de blev han då! han är fan dum i huvvet som kör så långt! vad menar du med hämta henne? säg fan inte att hon hängde me upp! :D

2010-07-05 @ 18:27:47
Postat av: fogel

kärlek andreas käääärlek...

2010-07-05 @ 21:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0