Yeah


Hallelåja!

Vaknade 11.40 idag och var fortfarande inte utvilad. Skumt, händer lixom aldrig
att jag vaknar så sent. Ska vara glad om jag vaknar vid 9.

Men allt är lite bättre idag. Inga sura miner eller deppigheter och det är skönt.
Känns dock fortfarande som jag går runt med feber, fast jag inte har någon. Märkligt.

Umgicks med Emmi o Lowa hela dagen igår. Hon e ju bara för underbar den ungen.
Skulle hålla hand hela tiden och satt hon i vagnen så skulle jag köra.
Varje gång dom cyklar förbi mig så skriker hon; Mimmi fogel. (jag har lärt henne kalla mig mimmi)
Ahh så söt lilla guldlock!





Sen tvingade Jameson med mig till Aneby och sen Statt.
Men det var kul så det ångrar jag inte. Aldrig varit med om så mycket folk.
Så dit ska jag igen, men med lite bättre planering innan.

Fått så mycket komplimanger för mitt hår med, av killar också.
Det är kul, för killar ska ju alltid tycka att allt naturligt e snyggast. Men gud så tråkigt.
Jag skulle se ut som en mes i långt brunt hår. eh, nej går inte!

Nej kanske dags att ta tag i dagen. Tiden springer iväg!



Och du kliver fortfarande runt i mina tankar. 24-7. Bra eller dåligt?
PUUUSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0