Äventyret på rum 502

Goderkväller!


Ännu en rolig helg med mina favorittjejer har passerat.
Blev en helt galen men rolig tripp till Jönköping och Savoy.

Vi anlände och checkade in på Savoy runt ett tiden på Lördagen. Åkte sedan vidare mot
stan och senare A6 för lite shopping och lunch.

Runt 8  satt vi fina och redo för party. Jenny anlände, senare kom Anebykillarna
och några killkompisar till Sara. Hög ljudnivå och mycket dricka.

Väl ute splittrades vi. Line o Sara sprang åt ett håll, jag o Sussi åt ett och Jameson
sprang lite överallt, som vanligt ungefär. haha.

När redbullvodkan kom in i bilden så spårade allt ur. Jag o Sussi fick ett ryck.
Drog med Brangen i en taxi med all vår packning till Eksjö.
Jag hade "tappat" hemnyckeln så jag fick sova hos Sussi.
Senare kom Andreas som varit i Tranås. Fyra små grisar i en säng, mm sova sked e mys ;)


När jag vaknade låg Sussi på soffan och Brangen på golvet i vardagsrummet. haha. Vad hände?

Vi hade klurat hela natten och morgonen på hur vi skulle förklara allt för Line.
Vi hade ju bara packat ihop våra saker o dratt utan o säga något.
Men när hon väl ringde på morgonen så sa vi som det var. Och det visade sig att
ingen av oss hade sovit på hotellet. Haha knas. Så alla glada och nöjda.

Fick skjuts tillbaka till Savoy av Andreas. Åt lite sen hotellfrukost och checkade ut.
Handlade lite godis på hemmakväll innan vi begav oss hem. Eller lite o lite. Sussis o min påse kostade
närmare hundralappen. haha. Kommer räcka ett tag.


Väl hemma var jag en utslagen hjälte. Fick ringa hyresvärden och säga att jag "glömt"
nyckeln i Jkpg. Han kom så snällt ner till stan o öppna med en extranyckel.
Sen så hittade jag såklart min "glömda" nyckel i ett ytterfack på väskan. Såklart.
Jag i ett nötskal. Javisst!








Tack för en toppenhelg alla inblandade. Ni är bäst!
Nej. Puss och Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0