avslöjad ;) haha



Förstår mig inte på killar som ska adda en på facebook och sen
aldrig skriver något. Jag menar vad är det för mening med att adda en person
man aldrig träffat och sen inte skriva något? eh?


Och sen när killar som man träffat, när deras ex lägger till en som vän.
Hallå eller. Hade inte sagt något om jag känt dom. visst att man bor i samma stad
men det betyder väl inte att man känner varandra?
Och när man inte ens kan hälsa på stan, vad finns det för mening då? Eh nej tack!

Ja kom på en rolig sak jag bara måste skriva om. Kanske får ett hatsms sen, men det får jag ta ;)


Jenny träffade en kille för ett tag sedan. Kan kalla honom Nisse.
Jenny addade Nisses vän Kurt på facebook, utan att ens veta vem han var.

Nisse undrade självklart hur Jenny kände hans kompis Kurt.
Då kommer hon på den briljanta idéen att blanda in mig. Och säger att jag ville se bilder på honom
för att han såg så bra ut. Yeah right.
Snyggt sätt att ta sig ur situationen.


Vilket fall. I förrgår addade Kurt mig på facebook. Och igår skrev han på snabbchatten
att han hört att vi festat ihop och att han var nyfiken på mig.
Nyfiken som jag är så kan jag inte bara säga "Jaha vad kul" utan måste ifrågasätta detta.

Och han svarade att han pratat med Jenny på facechatten och hon sagt att vi alla festat
ihop för längesedan. Tydligen i Göteborg med när jag bodde där.
Nej det kändes inte ok. Jag sa till honom att det kan inte stämma, har aldrig sett dig innan.
Man kommer ju ihåg om man festat ihop. Något var lurt.

Han sa sedan att Jenny kände hans kompis Nisse. Då kom jag på det.
Vad jag skrattade. Då har alltså Jenny hittat på denna story för att inte bli avslöjad och jag har råkat
avslöja henne. Inte så snyggt o träffa en kille o adda hans vän på face för att
han är snygg.

Jag sa sedan detta till honom hur det låg till.
Så han frågade självklart varför Jenny hade addat honom.
Tjaa, antagligen för att du var snygg?

Haha komplicerad histora. Men det är Jenny i ett nötskal.
Skrattade ett gott tag iaf.

Ringde Jenny och sa att jag "råkade" avslöja henne. Hon brast ut i skratt
och sa att "ja nu får jag nog ett samtal av Nisse snart." haha.


Puss E

Kommentarer
Postat av: angelika

Hahahahahaaaa!!!!! asg

Hahahahah...... det e jenny i ett nötskal!! hahaha...shit va kul!!

2010-03-05 @ 17:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0