Eeeey



Åh är ordentligt trött.
Skulle förklara några stolar för Jenny innan, började prata och säga stolar.
Sen frågar hon vilka stolar jag menar.
Och jag svarar att ja men dom där svarta skorna jag visade igår..
Eh vilka skor?


Sen sätter jag igång micron och går iväg.
Märker sedan att pajen står bredvid. Åh snurrigt.
Glömde nog huvudet hemma när jag gick imorse...



Och när man väl ordnar lite festligheter så är det ingen som kan.
Alla mina vänner jobbar eller är iväg. Så det verkar som att Eriko
och jag får festa själva. Haha kul? Nej men han hade nog några som kunde iaf.
Aja, bättre att åka dit än sitta hemma själv som han sa. Och det är så sant så...



Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Nikolaimarianne

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2012-07-10 @ 14:56:33
URL: http://nikolaimarianne.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0