Festligheter till helgen


Har städat, skrubbat, skurat o dammat så nu skiner det här hemma igen.
Tog en sväng förbi Caroline för att ta en solning ihop. Det var skönt.


Pratade om helgen. Åker ungefär runt 12-13 på Lördag förmiddag.
Checkar in på Savoy, strosar på stan, bubblar och äter gott. Sen party såklart.


Sa till Line att vi troligen tar Sussis bil och att jag antagligen kommer få köra hem
för jag tar ju det hyffsat lugnt (kanske inte dom senaste gångerna dock :P).
Och hon säger snabbt efter att jag kan nog också köra.
Jag tittar på henne och frågar om det var ett skämt. Men nej Line ska ta det lugnt
i helgen. Ja faktiskt. Har vi hört den förr? Jag tror på det när jag ser det iaf ;) haha!


Har bokat dubbelrum med extrasäng. Så ska smuggla in sussi på något vis, för vi är ju 4.
Men det ska nog gå. Någon av oss kanske får bortamatch? haha.
Inte jag iaf, jag ska ha hotellfrukost. Bästa med att bo på hotell ;)


Nej nu blir det lunch och sen tidig träning eftesom
kvällen spenderas i Aneby numera kallat Sketaby! haha... tråk!



Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0