Finnemang ;)




Godmorgon!

Vaknade av att jobbet ringe o väckte mig. Men gjorde mig inget.
Frågade om jag kunde jobba Tors-Fred istället för Fred-Lörd.
Vilket jag kunde, slipper gärna jobba helgen. Tänk vad lite kan göra en glad ;)

Låg och kollade på tv innan jag skulle sova igår. Fastnade vid CSI på 5an.
Aldrig kollat på förr, men några tisdagar har jag småtittad. Vilken bra serie.
Varför har jag inte koilat innan? Sådär spännande och lite läskig,
man låg på helspänn ibland. Lite jobbigt att sova sen, men sån är jag.

Jag älskar verlkligen skräck, inte för att det är någon skräck direkt.
Men det är ingen annan som tycker det är kul så kollar sällan på det :(





Nu ska jag äta en god frukost. Sen ska jag ut på stan och fika med
Line och Camilla. Mycket trevligt.


Nej om man ska spelar lite Cube crash? ;) haha.
Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0