Fredag hela veckan



Då jobbar man. Från 8.00 till 11.00 imorgon. Hade lite ärenden idag bla, frisören så
jag passade på att uträtta mina egna på stan under tiden. Träffade på Moa och Ella.
Så söt hon är alltså. Sken upp som en sol när jag dök ner med huvudet i vagnen.
Barn gillar mig, det bara är så ;)

Imorgon hoppar vi utgången. Blir Kvarnarp och mys istället.
Men sen ville Jenny ta lite vin. Hm..?


Haha, varje gång jag backar med bilen så lägger jag armen på tutan
Blir lika jäkla rädd varje gång. Gjorde det sist jag åkte med Line och skulle backa ut från en parkering.
Hon fick sig ett gott skratt iaf, jag med. haha.

Ska passa på att se "Män som hatar kvinnor och "Flickan som lekte med elden" i helgen.
Ja jag är lite efter jag vet...



Puss E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0