Fredag it is... yeey!



Godmorgon!

När jag vaknade upp innan så kändes det precis som Lördag. Får inte bort känslan.
Men kan vara för att jag egentligen skulle jobba Fre-Lör istället för Tors-Fre.
Men det är väl aldrig med 2 Lördagar på raken? ;)

Efter jobb ska jag bege mig till gymmet, sen ska jag sola
och inhandla lite vin inför kvällen med tjejerna hos Lisa.
Det ska bli trevligt. Äta lite gott, dricka vin, tjata
och bli sådär härligt salongsberusade. Utan att gå ut.

imorgon vet jag inte hur jag ska göra. Plånboken skriker nej,
jag är inte heller så sugen längre. Mer sugen på att kolla massa filmer
och köpa en stoooor godispåse. Vet inte när jag gjorde det sist?
Ah.. får se. Jobbar ju Söndag med, weeho!


Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0