Galenskaper


Goderkväller!


Gårkvällen blev lyckad. Hade galet kul.
Tog röda faran med Jameson och Sussi till Erik och Tommy i Jönköping.
Drack gott och hade trevligt. Tog taxi till Slivers. Där vakten inte ville se legg på mig
för att han känner igen mig och för att jag är där ofta. eh? Dags att byta ställe nu eller? ;)


Där inne var det fullt med folk. Aldrig varit med om där. Många från frisörmässan
på Elmia. FrisörBobby var där med sina platinablonda brudar.


En gubbe ryckte tag i mig i baren och ville bjuda på en drink.
Han bjöd mig och sussi på varsin redbull. Frågade om han var från Jkpg.
"Ser du inte vem jag är" säger han då.
"Nej, borde jag göra det" säger jag pinsamt och sneglar på Sussi.


Minns inte vem han sa att han var, men säger man så eller? haha.
Var ingen större kändis direkt. Men en drink fick vi iaf ;)




Sen blev det nattamat på Max och vansinnesfärd hem.
6personen i den lilla röda faran. Vi satt packade som sillar.

Nej nu vill jag ha mer galenskaper. Det blir det nästa helg ;) Tjohoo...


Tack för en klockren kväll tjejer! Underbart kul! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0