Jönköping here we come ;)

Hej hopp!

Här sitter jag, helt klar. Och blir hämtad om en timma.
Varför ska jag alltid vara ute i så god tid? Alltid klar för tidigt
och kommer alltid för tidigt. haha. jaja. Bättre det än att vara sen o stressa iaf.

Gårkvällen var supertrevlig. Köpte 3 olika pizzor från Keskins och delade på.
Hade dock räckt med 1 typ. Drack lite gott rödvin och satt i köket och tjötade
om allt och inget tils klockan blev dags för att gå hem.

Hade en kanontrevlig kväll. Får göras om snart. Tack tjejer!


Varför har jag satt på mig äckliga lösnaglar för? Dom e bara ivägen,
är helt invalid. Kan fan inte ens knäppa byxan. Hur ska det här sluta.
Kommer slita av dom... hah!




Nu beger vi oss snart till Savoy och till kvällens festligheter.
Kommer visst några tjejkompisar från Jkpg och kanske Anebynissarna och
festar med oss. Kan bli kul.
Ses i vimlet ;) weeei!



Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0