Leken tåla!


Godmorgon!

Vaknade halv åtta idag med. Börjar bli en vana, verkar inte spela någon roll
hur sent jag lägger mig. Undra hur det blir när vi ställer om klockan snart?

Drömde en hemsk dröm inatt. Egentligen önskar jag ibland att den var sann.
Men jag är ingen sån hemsk människa. Men ibland önskar jag som sagt.
För du får fan skylla dig själv. Är man med i leken, får man leken tåla.
Ja så är det. Annars ska man fan inte vara med!
Men snart kan jag inte hålla tyst längre. Snart brister det!


Ska om någon timme bege mig till jobb.
Sen imorgon blir det mat och vinkväll med massa tjejer inne hos Lisa. trevligt.

På Lördag kanske det blir utgång i Jönköping igen.
Med Tommy o Erik. Och Jameson o Sussi med så såklart.
Men aj min stackars plånbok. Vi får se lite.


Nej frukost! Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0