Lördagkväll i Jönköping!



Erik fick för sig att slänga sig över kartongerna? eller något sånt?
Sen jagade han mig med en mask på huvudet och dammsugare runt i kägenheten. kul?



Fick inte med mig några vänner i Lördags så jag tog bussen själv till Jönköping. Till eriko.
Senare kom det lite mer folk. Kul med nytt folk. Det var trevligt. Sen blev det Slivers.
Erik skaffade nya vänner som vanligt. haha. Att han kan prata när han e full, heeerregud!

Dagen efter blev det frukost på Max. Killarna åt för 2 personer medans jag
knappt fick i mig för en. Har varit piggare.
Sen halkade vi runt på hala gator. Gick gick o gick.
Erik hade tagit på sig vårskor, han halkade hela tiden och skrek. Vad jag skratta.
Har ont i benen idag för man spänner sig så när det är halt + att jag hade 10cm klackar ;S

Förstår mig inte riktigt på min bakfylla. Jag dricker inte särskilt mycket, knappt
en vinare. Ibland blir jag skit dålig och bor på toan i 24h och ibland är jag hur pigg som helst.

I Lördags drack jag 1 vinare och 2 drinkar ute. Och vaknade upp hyffsat pigg, bara lite illamående
och huvudvärk. Konstigt det dära.



Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0