Lustiga människor




Har börjat med mina morgonpromenader runt sjön igen. Blev lite sent
idag så nu halv ett sitter jag med frukosten ;)
Men annars är det perfekt när man går av jobbet 8 på morgonen. Japp.

Igår stannade en gubbe och började prata med mig om halkskydd.
Och  det märks att man jobbar med människor för jag stod kvar o prata med honom
precis som han var förståndshandikappad. Vilket han dock var kom jag på sen ;)
Han var så stolt över sina nyinköpta skydd. haha.


Vet inte vad det är med Malmöfolket.
Men när vi gick på stan i Lördags så stötte vi på massa konstigt folk på vägen.
En kille tittade på mig o Line när han gick förbi och lät precis som det där lätet
man gör när man ska få en häst att gå.

Sen sa ett gäng killar "Mjao Grr..." när dom gick förbi och vände sig om.
Hemma så sa två killar "Smörbröd" när dom gick förbi, vad det nu ska betyda?

Haha ah lustigt!



Puss E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0