Människa


Fan. jag hatar att göra personer illa som jag bryr mig om.
Varför gör jag det? Sjukt.
Nej nu vill jag bara göra mig av med allt onödigt som jag inte behöver
i mitt liv längre. Få lite ordning.

Fan, du gör mig galen. Sluta prata mig till rätta.
Ingen har lyckats innan och kommer aldrig någonsin göra.
Låt mig må dåligt istället. Låt mig vara blåögd.
För det är sån jag är.
Orkar inte...

Jag är en snäll människa. egentligen.
Kan inte göra någon illa. Mitt samvete står mig upp i halsen.
Ska alltid försöka göra det bästa. Ställer upp, ger med mig, kan inte ljuga.
Sen kan jag umgås med människor som får in mig på fel spår.
Ytliga människor, som bara finns för tillfället. Och det blev fel.
Och ännu en gång blev jag utnyttjad.  Vad gör jag för fel?
Jag försöker ju bara vara snäll. Som den jag är.
Vad får jag för det?


Nej jag håller mig till mina 3 hjärtan. Som alltid funnits
och alltid kommer göra. Ni vet vilka ni är. Ni är bäst.
Sen finns det många som också ligger hjärtat nära.
Men just ni 3 ligger mig närmst. Tack för att ni finns i mitt
liv. Vad skulle jag göra utan er? You make my day!


Puss E

Kommentarer
Postat av: Bredeiben

Very interesting site. Lots of good information.

2011-06-09 @ 14:59:00
URL: http://bredeiben.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0