Minnen




Vaknade 8 av att katten satt på mig o stirrade. Så söt.
Men jag gick upp.







Igår lagade vi god mat.
Sen kollade vi på videofilmer sen vi var små. Ingen vidare bra kvalité, men
det var kul att se. Vilken stockholmska jag pratat. Kan man inte tro.
Jag var tydligen världens snällaste unge när jag var liten, skulle hjälpa
alla, alltid glad coh skrattade.

Trodde stenhårt på tomten. När han kom och delade ut paket så tog jag snällt emot
det sa tack och neg. Likadant när han skulle gå ;
Hej då tomten! Vi ses nästa år, så neg jag. haha. Väldigt väluppfostrad.

Och det värsta är nog att alla alltid ska säga det så jag får skämmas.

Du var alltid så snäll o söt när du var liten.
Nu får man inte ens en kram.
Haha nehe?

En liten apa var jag. Sjunger på varje video. En video har morfar filmat.
Sitter rakt upp och ner hemma hos dom och sjunger medans
morfar filmar. Stackars morfar. Hur orkade han?

Sjöng en låt mitt under en julmiddag.
Tillslut säger mormor;
Nej nu får du vända på skivan Emilie, tycker den har stannat nu.

Haha tack för den ;)
Försökte ju bara liva upp stämningen lite. Eller?


Filmerna var lite dåliga. Men inte så konstigt  när dom är så gamla.
Myrornas krig, massa hopp och suddigt.

Mitt i en film kommer en inspelning som Hanna o Simon gjort.
Simon håller i kameran, medans Hanna springer runt på gården mellan träden.
Simon jagar henne med en stor yxa.
Visade sig att dom spelade in en skräckfilm. haha!


Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0