PA



Det gäller att hitta på saker när man är ledig såhär mitt i veckan.
Annars blir man lätt uttråkad.
Idah har jag hunnit med att städa, tagit en promenad med Moa och Ella,
fikat med Jenny och Linda och sist träna. Det var skönt.

Kul att man tränat så mkt så alla bhar är på tok förstora.
Caroline tokskratta åt mig igår och sa att det såg ut som jag köpt en förstor
bh. Men det har jag inte minsann, den passade då. haha. Nej fy, det är
inte vad en tjej vill. En gång var jag nöjd, men inte nu.






Jag vill skaffa mig en PA. Helt seriöst.
Vill bli mer muskulös och slankare. Men känner att jag behöver hjälp.
Men tränar på helt fel gym och i helt fel stad. I en större stad hade det
inte varit några problem.
Jag har en person som jag tror skulle vara bra. En person som ägnar mkt tid
åt träning och är ordentligt fit. Jag tror hon kan bli bra. Ska kolla lite på det.


Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0