shake it!



Gårkvällen var rolig. God mat och trevligt sällskap.
Och Jenny, ja vad ska jag säga. Du är min lilla guldklimp.

Sen hon har bosatt sig i Aneby så har hon hoppat på alla möjliga
dialekter och uttryck. Igår var det ordet stekare.

Sussi testade kläder och frågade vad hon skulle ha till en tunika.
Så jenny tyckte att hon kunde ha en stekig jacka till.

Eh? stekjacka? Skärpning. Vad jag skratta. stekjacka lixom?
Kanske du kunde sagt om du var en äcklig brat från Stureplan,
men inte nu. nej nej. haha.
Det här kommer hon få höra. kommer följa henne till graven. haha.


Ikväll blir det visst utgång med Eriko och comp. ändå.
Har fixat skjuts både dit och hem. skönt att komma hem och sova
hemma. Yes.
Aja, men det blir nog kul. Ska inviga min nya jacka med. oja. stekarjackan ;) haha!


JAG E SÅ GLAAAD!!! :D haha.... tönt!



Nej ut på promenad! Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0