Snurrig Måndag


Trodde att jag idag skulle få ta en välbehövd sovmorgon efter en sömnlös helg.
Fredagen låg jag vaken till 4 med världens magont, lördagen var det ordentligt med fest.
Längtade efter min sovmorgon. Men nej då blev det kris p-möte vid 10 imorse.

Ingen mat hemma, eko i kylen, tvätta skulle jag göra. Bara att studsa upp vid 8, hur trött
jag än var. Och ja de är tidigt för mig ;)
Allt jävlades. Inga stolar, stå upp o äta.
Hårfönen la av.
Råkade öppna stora hålet på saltet istället för de med massa små.
Halva saltpaketet på äggen, yeey,Åh!


Men sen fick jag mina fina fönsterlampor och sängöverdrag så då
blev det lite bättre. Så fint blev det ;)



Puss o Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0