Torrt som en öken




Var en sväng på stan och tog en kaffe med Jameson.
Vi träffade på Mia och hennes tjej Ela på princess. Trevligt.
Pratade och skrattade en massa. Hon är så rolig. Saknar henne mycket!

Mitt i allt frågar hon mig; Jaha Fogel, haru någon kille nu då?

Njaee, aah nej finns väl ingen direkt så svarar jag.

Jaså, du som alltid brukar ha någon ny när vi ses.
Jag går ju o väntar på att du ska bli seriös.

Haha hur bra lät det då? Hm...
Men det är nog sant. Har alltid funnits någon, men just nu är det torrt
som en öken. Vill ha det så med. Måste komma i balans, få lite ordning.
på mig själv. Reda upp massa. Men sen så ;)
Sen är jag trött på massa oseriöst trams. Ska det vara så ska det vara,
annars kan det lika vl va. Trött på trams nu.



Nu blir det att slänga i en färg i håret. Den röda färgen håller inte länge.
Sen bege sig iväg för veckans 90min träningspass. Skönt är det!


Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0