Vårkänslor... iih



Åh idag är en underbar dag. Vilket väder. Man blir helt lycklig.
Igår sa dom på vädret att det kommer bli mer vinter, men nu när jag kollade på
Aftonbladet så hade dom kommit med en ny prognos och ändrat.. Våren är på väg. Iih.
Underbart om det är så.

Hur skönt är det inte att det är ljust när man går upp på morgonen?
Gör det mycket enklare för en morgontrött liten jag ;)


Har jobbat några timmar extra. Är hundvakt, har bilen,
ska fika med mamma vid 3, hämta bror på skolan,
sen träna. Känner mig inte så ensam längre :p


Har 2 arbetshelger framför mig. Ska egentligen jobba Lördag denna vecka,
men bytte så jag jobbar Fredag istället. Skönt. Kan man hitta på något kul på Lördagen.
Jag som har så mycket pengar för tillfället, inte. Jävla Telenor!!!! aah...



Puss o Kram tavelram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0