Vinkväll!


Woho. Nu har jag helg, eller ja för exakt 5,5 timmar sedan.
Tog en promenix, gick förbi mamma och åt lite lunch. Det var gott.

Nu har jag gjort mig fin och ska snart bege mig in till Lisa för vin och mat.
Ska bara dricka lite, men ja, tror det kommer sluta med mer än salongsberusning ;)
Hoho tralala laa..

Morgondagen är ännu inte bestämd. Kan ju inte vara för bakis då heller.
Mja, vi får se. Jises vilken pengaångest jag har. Aldrig haft det såhär innan.
Tur jag inte är ensam.



På Tisdag kan man gå in på skatteverkets hemsida och kolla
skatten. Har fått tillbaka typ 17000, 3 år irad. Så tror inte jag kommer få tillbaka så mkt nu.
Men hoppas kan man ju alltid.



Puss E

Kommentarer
Postat av: ejmis

Välkommen att tävla om en goodie-bag i min blogg! =)



http://ejmis.blogg.se/2010/march/tavla-hos-ejmis.html#comment

2010-03-19 @ 17:49:00
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0