Bokat tatueringstid :)


Godmorgon!

Åh det är sol. Underbart. Men typiskt att det ska vara just idag
när jag snart ska bege mig till jobb tills imorgon.


Tog en powerwalk med Sussi igårkväll och starade dagen med en.
Men gud, jag är fortfarande inte bra. Höll på att dö.
Men nästa vecka ska jag nog vara fit for foght igen. Då jäklar!
Börjar få riktig ångest nu...


Så var jag nere på Primetime igår. Bokade tid för tatuering. (förlåt mamma)
Lika bra att ta det så fort som möjligt, varför dra ut på det? Så nästa vecka blir det.
Skulle maila min bild men kom såklart hem utan mail. Emilie i ett nötskal.
Men det löste sig. Så nu har jag fått svar och han sa att han tyckte det kunde bli coolt.
Kan ju vara skönt, så man slipper komma dit o vill tatuera in något pinsamt?! haha.

Nej frukost! Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0