Fågelinfluensan?!



Oh no. När jag borstade tänderna igår så satte jag tandkräm i halsen, sen
hade jag en svidande känsla där hela dagen.
Mot kvällen började jag fundera på om det verkligen var den som gjorde att jag hade ont?

Men aah, idag vaknade jag helt tjock i halsen och hade skitont.
Frös och nös med. Inte bra alls. Min tur att bli sjuk nu?
Mina förkylningar börjar ALLTID med halsont.







I Söndags så berättade min mamma att hon också alltid fick höra att hon var len när
hon var "ung"
Och hon är det nu med. Lite kul. Går väl i arv? haha.
Nej men sen sa hon, vilket jag tror det kan bero på, att både hon och
jag dricker som kameler. Massa vatten. Kan nog vara så? hehe.


Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0