Fy fabian rent ut sagt!!



Idag har jag träffta Moa. Jörgen är lite pappaledig så Ella fick vara hemma
med honom. Vi tog en fika på Princess.
Rätt som det är så lägger en aliks som sitter jämte av en sån brakskit så
vi trodde vi skulle dö. Seriöst?
Han har väl säkert supit bort alla hjärnceller, men fisa mitt bland folk sådär?
Var inte så jättesugen på min smörgås sen. usch!

Nu ska ju inte jag dricka något på Lördag men skulle jag gjort det så
hade jag fasen bett någon om hjälp med att flytta bänkarna där dom sitter.
Inte så fräscht.


Ska kanske följa med Moa och hennes kompis till Ullared på Tisdag.
Har ju bara varit där en gång. Det blir kul.
Vi gör ju inte så mkt tillsammans.


Nu ska jag äta lite pasta sen kommer Line hit o myser!
Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0