Indien



Yes. Tagit en runda runt hunsnäsen idag med. Men ah det var jobbigt.
Skulle lyssnat på min inre röst men den envisa tog över. Såklart.

När jag skulle ta en dusch så hade "någon" som lånat min dusch
jävlats o vridit på högsta värme. Det gjorde ooont.
Så jag ska hämnas, vänta bara ;)

Solen lyser och det är härligt. Undra om man ska ta o kolla stadsloppet idag kanske?


Ska med Line till tippen sen iaf och sen blir det lunch på stan.
Måste handla maud med. Lite tomt i kylen nu.




Bion igår vra superbra. Fick gå med alla mina fina tjejer, utom Sussi.
Nu är jag såå sugen på att åka till Indien. Ja det får det bli mina nästa planer. Kanske?


Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0