Joggingrundan avklarad!



Sitter här med frukost. Kom hem från årets första joggingrunda för en stund sedan.
Tog mig runt hela hunsnäsen utan ett enda stopp. Lite imponerad.
Vart kom den viljan och konditionen ifrån? Var nog "dubbelhaka bort, dubbelhaka bort"
som sporrade mig hela vägen. haha nejdå!
Har en stark vilja faktiskt, iaf när det gäller träning.
Sen sätter jag upp mål med. Det är bra, blir lite enklare då.

Så nu är jag igång, ska man bara fortsätta med.
Men tänkte varva med promenader, kan inte springa varje dag så tröttnar man.
Sen är det inte så jättekul i början heller innan man fått upp flåset.









Nej nu ska jag ringa o boka biobiljetter & hotell!
Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0