Jönköping, Torpa och Karlssons


Traskade upp till Kvarnarp igår i det fina vädret.
Satt i solen fram till eftermiddagen. Det var varmt och skönt.
Blev senare upphämtad av Line och Sussi som var festfixade och ölsugna.
Jag var sönderbränd, hungrig och allmänt trött och hängig. Ville bara ligga i sängen.

Men sa vi att fasen vi drar till Jönköping. Och så blev det. Till Jim. Slänga mig duschen.
Fixa mig på rekord.Fick köra eftersom dom andra redan druckit. Men det gick bra, imponerad av
mig själv att jag hittade så bra där ;)

Vi gick till ett nytt ställe för en gångs skull. Karlssons.
Det var bra. Så dit går vi igen.
Sen blev det nattamat på Max. Inte dumt alls.

Sen sov vi som grisar. Vissa snarkade så jag fick inte så mkt sömn, så idag
är jag sliten. Men är ledig imorgon så ska sova läääänge.

Tack tjejer och Jim för en kanonkväll!
Puss E





Såhär pigga var brudarna när vi stannade för frukost/lunch
på Max på vägen hem ;)

Kommentarer
Postat av: sussi

hahahahaha, men va i hela helvete!!! den här bilden har du aldrig visat? USCH! ser ju ut som 117 svåra år, minst! tur jag hade strumpbyxor under shortsen när det gällde utgång iaf ;P hahah, bläää

2010-05-24 @ 15:05:05
URL: http://barasussi.blogg.se/
Postat av: fogel

Vacker som en dag ;)

2010-05-25 @ 14:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0