Jönköping


Valborgsmässoafton spenderades i Jönköping med fina vänner.
Tog bilen dit vid 13. Strosade lite på A6 och åt lunch på Dragon.

Sen checkade vi in på Savoy. Rum 503. Slappade lite innan
vi gjorde oss fina inför kvällen.

Denna gång var vi själva. Skulle komma förbi lite folk men blev inte så.
Kanske bäst det, utan varningar.
Spelade gammal skön musik, man kunde sjunga med till.
Bla. Fuck her gently, och Sussi blev helt chockad när jag kunde den utantill. haha.
Vet dock inte varför jag kan det? Skön låt iaf.


Vidare ut på Slivers. Där träffade vi en del Eksjöbor vi hängde lite med. Inte så mycket folk
faktiskt, men kul hade vi.
Sen blev det efterfest på rum 503.
Sov på en smal liten madrass som tillhörde en tältsäng. Var helt stel när jag vakna.





Vid 10 gick vi ner och avsnjöt en god hotellfrukost. mums.
Sen vid 13 begav vi oss hem, tog en sväng förbi hemmakväll såklart.
Jag fick köra eftersom jag var nyktrast dagen innan. Men det gick fint. haha.
Nu har jag kört i Jönköping iaf.


Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0