Lånebil, javisst!


Godmorgon!

Imorse när jag vaknade så lös solen in i lägenheten, men nu
är det grått och regnar. Trist. När kommer våren?


Igår var jag och Line i Vetlanda och kollade när Micke hade match.
Han var duktig. Sen blev det donken efter. Gottit.





Bilförsäljaren ringde igår. Bilen är leveransklar v.25, alltså en vecka senare än
innan. Men nu ska det visst vara den slutgiltiga veckan.

Han sa att det minsta han kunde erbjuda var en lånebil. Och visst är det så sa jag,
Den 18Juni har vi blvit nerbjudna till Malmö på "Meparty", samma fest vi var
på förra året vid den tiden. Så den helgen ska jag låna den lilla Polon jag provkörde.
Det blir bra! Gör ju inget att det står "Provkör nya Polo" på. eller? ;)



Idag väntas jobb! Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0