Love me like you use too do!


Hallelåja!

Somnade halv 11 igår. Slocknade så fort jag la huvudet på kudden.
Vaknade 9 av klockan. Jises. Sjukare än någonsin.
Trodde skiten skulle gå över, har varit sjuk i en vecka nu. Men icke.

Bra början på en vecka som skulle bli en hård träningsvecka. Adjös med den.

Jonas frågade häromdagen när jag var inne på Vero Moda hur det gick med träningen.
Jag svarade att jag tagit sommaruppehåll och skratta. Sommaruppehåll redan, i Maj?
Kom på mig själv där. Inte bra. Han har ju rätt. Men nu har jag ju en förkylning att skylla på.
Men jag börjar få liiiite ångest när man inte ens kan ta en promenad utan att dö.


Idag är jag hundvakt. Mamma o comp. är i Tyskland.
Men man får någon flaska som tack för hjälpen.

Höll på att göra en favorit i repris innan.
Skulle sätta på kranen i badkaret så satte jag på fel.
Satte självklart på slangen istället för kranen över badkaret.
Men han undan från strålen. haha.
Gjorde jag dock inte i Lördags då duschslangen var riktad mot mig,
så fick en rejäl dusch. Kul.


Nej bada. Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0