Rensning av kläder!




Såhär fint blev det. Eller ja, ganska packat, skulle
behöva en garderob till. minst.


Min slänghög. Duktig jag e. Rensar ofta garderoben men slutar alltid med att jag inte slänger något.
Tänker att den kan vara bra o den med o den med.
Men inte använder man det sen ändå. Tröttsamt.
Man måste ju få lite plats till det nya ;)

Caroline och Sussi var och slet bland mina klänningar i Fredags. Där fanns det mkt fint tyckte dom.
Och ändå står man och glor på kläderna samtidigt som man kliar sig i huvudet, typ i en kvart och vet
inte alls vad man ska ha på sig?!

Sussi fick iaf med sig en klänning med prislapp på, haha, köpte den för
hm ett halv år sedan kanske. Aldrig använd. Sån är jag. Slösa!


Puss E

Kommentarer
Postat av: sussi

tycker de ser ut som att det ligger ungefär lika mkt kläder kvar i gaderoben ;) hehe

2010-05-24 @ 20:24:53
URL: http://barasussi.blogg.se/
Postat av: fogel

haha, nja blev en hel säck med kläder bara från garderoben... faktiskt ;)

2010-05-25 @ 14:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0