Snörvel



åh åh åh. När ska skiten släppa eller bryta ut på riktigt?
Fast idag känner jag mig sämre än sämst.
Hade början till migrän igårkväll, men blev inte värre, men hade fortfarande lika ont
när jag vaknade 6 imorse. 6 lixom? Vem fan vaknar så tidigt? Något fel ju...

Migrän skulle jag inte ens önska min värsta fiende. Eller?
Fy fabian vad jobbigt det är. Man vill bara dö under dom dygnen/timmarna. Usch!




Var med nere på Primetime när Andreas påbörjade sin tatuering i Torsdags.
Pratade lite med Mattias om min bambutatuering jag gjorde i Thai.
Sen lite om att jag ska komma ner dit snart och han ska skissa ett motiv
till mig som jag ska ha på armen... typ. :)


Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0