sol strålande sol!


Fick höra att det var sol och 15grader ute. Så nu ska jag ut och njuta.

Gårdagen, ja vad kan man säga om den?
Tog en sallad på via, satt där där i några timmar och skvallrade som vanligt.
Vidare till Justeliusgatan där det blev sänghäng. Sov emellanåt, flummade
och åt godis. "Du kan nu kyssa kuken" var nog kvällens roligaste ;) haha, mem bara
om man var med då! hoho...


Det är lite kul när killar kämpar och visar att dom vill ha en.
Känner man sig lite smickrad. Det är kul.
Men man får inte låta det gå för långt.
Men lite makt är alltid kul.





Väntade lite besök igår. Så kunde inte riktigt somna innan dess.
Så vaknade jag av väsen i trappen och jag inser att jag står i badrummet
med täcket och har låst badrumsdörren. Eh varför? haha.
Sömngångare alltså.
Men det var bara grannen.

Sen vaknade jag 9.30, hade lite meddelande och missade samtal.
Hoppas, råkade visst somna ganska djupt. Sorry ;)


Nej fixa lite sen traska upp till mamma med Line.
Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0