Tatueringen ;)



Alldeles nygjord. Lite blodig och kletig.







Lite finare och fräschare ;)


Gjorde igår min första större tatuering hos Jeremy! Är så nöjd, stannar upp lite
varje gång jag går förbi en spegel.
Några killkompisar hade skrämt upp mig rejält innan det var dags. Att det skulle göra
så ont, just vid nyckelbenet.
Men kan inte påstå att det gjorde ont. Visst det kändes men mer obehaglig känsla,
lite pirrande och kittlande. Går inte att förklara och inte ens att jämföra med bambu som jag
gjorde i Thailand. Det gjorde ont kan jag säga, även att den var pluttig.


Jeremy frågade innan vi började om jag gjort någon tatuering innan. Visade upp min
lilla på handleden. Och då sa han att okej du har inte gjort någon innan. Och så sa han att
det kommer göra väldigt ont på vissa ställen.

Mitt i och efter sa han hur imponerad han var över att jag inte rörde en min.
En tuff tjej. Haha. Nej men blev väldigt förvånad själv. Trodde det skulle göra skitont.


Nu vill jag bara ha meeeer ;)
Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0