Underbara uppblåsbara!


Hej!

Vilket skitväder det är idag. Hinner inte sätta ut ena foten förens det vräker ner.
Tur man är på jobbet då.

Sa kaxigt igår att jag inte skulle få någon träningsvärk efter joggingrundan, men ha,
där fick jag för det. Är lite öm idag, men bara lite ;)
Men imorgon kör vi igen. Heja heja!




Fick ju ryck igår och resnade garderoben, byrån och vinden.
Köpte nya sopsäckar eftersom jag är så lat och hellre gör hål i dom
istället för att öppna dom. Så när jag bytte påsar så passade jag på att
organisera på vinden lite.
Så nu står det 5 stora säckar med skor, kläder och jackor som ska slängas.
Jises, hur kan man samla på sig så mycket?
Gäller att jag åker o slänger det snarast innan jag hinner ångra mig. hehe!



Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0