Underbart e kort!


Då var det Fredag igen. Tiden bara rusar fram.
Har gått på min jobbhelg. Men går av 11 imorgon så har ledigt
Lördag dag och kväll. Skönt det. Sen jobbar jag Söndag till Måndag.

Imorgon kväll ska jag och Line ut och äta på Keskins med Martin och Gson som
är på besök hemma över helgen. Kan bli trevligt. Sen får vi se vad som händer efter?


Igår var jag i Aneby en sväng på kvällen. Kristian och Jenny höll på o fixa
i deras lägenhet. Det ser fint ut, blir nog kanon när det är klart.
Är glad för deras skull.







Dom är ju såna tomtar dom där killarna. Kristian och en av hans kompisar står
i köksfönstret och skriker ut över hela Aneby till Andreas o comp. som står i fönstret på andra sidan.
Halva grannskapet kom ut och undrade vad som försiggick.
Haha herregud, man kan inte annat än skratta åt dom. Så knäppa, men roliga. Jag gillar dom!




Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0