Zebra



Idag följde jag med mamma o Jonny till Atteviks.
Dom skulle sätta dit en airbag som blev stulen förra veckan.
Så jag laddade upp innan och visse precis vad jag skulle säga till försäljaren
av min bil. Men väl där så sa jag inget av det jag tänkt ut, såklart...

Eh. Gick därifrån med ännu ett senare datum. Men sa iaf att kommer den
inte i Juni så häver jag köpet och köper en begagnad. (eller kanske inte)
Det är ju i sommar jag vill ha den. Det enda positiva med det hela är att from. v.22 så
blir det en årsmodell -11 och inte en -10. Så jaa... Men jag vill ju ha den NU!!





Köpte en svart spegel till min hall och hitade skitsnygga zebratapeter som jag ska
ha till en fondvägg. Ska bara kolla med hyresvärden först. Kanske blir galen
om jag slänger upp den utan tillstånd. haha.


Åh, jag har fjärilar i magen!
Puss E



Kommentarer
Postat av: Danialkornelia

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2011-03-01 @ 11:23:27
URL: http://danialkornelia.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0