Att våga...



Kommer nog aldrig komma någon vart. Kan någon hjälpa mig härifrån?
Börjar tro att det är hos mig felen ligger. Att det är jag som inte duger.
Vad gör jag för fel? Kan någon förklara det för mig.
För snart orkar jag inte mer. Ger upp.
Motgång efter motgång...

Men det är kanske vad man måste. Man hoppas på så mycket hela tiden och
vill så mycket. Man kanske skulle lugna sig lite och ta det som det kommer.




"Man kan inte äga någons kärlek. Kärlek kvävs om den inte får flöda,
får ge sig uttryck på det sätt som den vill.
Kärlek som sprids växer. Kärlek som inte får anda
s dör."






Kommentarer
Postat av: sofia

det är INTE dig det är fel på. det kan jag lova:)

2010-11-25 @ 18:57:32
URL: http://osofiac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0