Come on make my body pop!


Ah äntligen. Har väntat på att denna dagen ska komma.
Har haft en sådan obeskrivlig ångest över att jag inte kan träna. Att gå från
2-3 pass om dagen till 0, är ingen bra känsla. Nej.



Så idag körde jag igång igen. Visst hostan är inte helt över, men snart så.
Och det var så skönt. Men risken är att man övertränar så man blir sjuk igen.
Men ska försöka ta det lite lugnt. Oftast ska jag köra så hårt jag kan och
så många pass jag kan. Men nu får vi sansa oss lite till en början. haha.




Frågan är vilket gym jag ska välja i Jkpg? Hjälp tack!







Direkt efter tog jag en långpromenad. Jises, vad helveteskallt det var.
Trodde jag skulle frysa ijhäl. Caaaan't feel my legs.... usch.





Jobbet ringde. Och erbjöd 2 pass. Jag tackade ja. Oups sorry.
Meene pratade med lönechefen och han sa att i värsta fall så kommer alla extra timmar med
i nästa period så jag slipper göra lika mycket då. Och det är ju skönt. Javisst.






Nej färga håret kanske?
Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0