du vet aldrig vad som döljer sig...



Jag städade städade och städade. Sen blev jag rastös och satt o fundera på vad jag skulle göra.
Men det behövde jag inte länge för helt plötsligt står pappa o kackar på rutan.
Så han kom in en stund. Lääängesen vi sågs, inte bra. Får ta mig tid att åka ut till
honom snart...


Sen kom Gzim en sväng. Drack kaffe och sen visade han mig lite hur Amsn fungerar.
Vi prövade på Eriko. haha och han undra nog vad fasen jag höll på med.. Skrev på
arabiska och engelska.. haha. Får nog förklara mig sen.


Efter så tog jag bilen till Jenny och Sofia i Aneby.
Vi drack te och kollade tv. Hon har 2 katter med, som jag ville gosa med meeen
dom ville inte gosa med mig, tramserier...


Åh fy, vad otäckt det är att köra hem i mörker och typ snöstorm.
Man ser ingenting... Nej det gör jag inte i onödan igen.
Ska ju bli snöstorm och upp emot  10 minusgrader nu i veckan.
Låter väldigt härligt...






Nu dags att sova. Jobb väntar imorgon.
Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0