FinLördag!


Yey, vaknade upp med en dödsförkylning. Vad jag gnäller?
ha. Nej men slutar snart jobba. Sen får jag nog gå hem och vila lite. Om jag nu kan,
tror till 99% att jag kommer gå hem o städa. Sån är jag. Är nog anledningen till att
jag inte blivit frisk. Kan inte vila. dumma mig.


Men sen efter 2 ska jag upp till Eriks päron och se hus och hans hundkoja han
hämtat, bil alltså. Sjukt söta är dom.
Ska nog se till så jag får åka med på en liten tur.







Sen ska vi hem på middag hos Maria. Jag o Sussi står för efterrätten.
Vad det nu kan bli? Färdig kladdkaka, gott o smidigt. haha.
Sugen på lite vin med. Men borde kanske inte?
Har mkt jobb nästa vecka och får inte bli mer sjuk nu.





Går av 9 på Måndagmorgon, sen börjar jag 9 på Tisdagmorgon och slutar inte förens
19 på Onsdag kväll. Den är fin? Men då jobbar jag på 2 olika ställen.
Sen jobbar jag Torsdag och Fredag med. Fast bara 5 timmar. Lite skönt.
Och ledig helgen...


Kommer ligga sjukt mkt plus i slutet av året. Jobbat mkt extra.
Så kommer nog få ta ut det i ledighet. Vad det nu tjänar till, jag som är ledig så
ofta. Skulle vara bättre om jag fick det i pengar som en annan gång... Men men?



Nej. Puss påre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0