För dig skulle jag göra det tusen gånger om.




Äntligen hemma från ett 36 timmars-pass. Nu har jag inga sådana kvar. skönt det.
Nu jobbar jag imorgon och på lördag med.
Sen nästa vecka jobbar jag bara Torsdag. Hur skönt som helst.
Och får inte ta något mer extra eftersom jag ligger så mycket plus.


Betalade in 1200kr till Turkietresan innan. Så nu ligger jag stabilt på 150kr till på Fredag.
Kan ju lyxa till det rejält? haha. Nej men har mer pengar, men inget jag får röra.



Imorgon ska jag klippa mig. Blir bara lite toppning, för nu jäklar ska det bli långt.
Inga mer dumma idéer om att klippa av det eller korta det i nacken, nej.
Långt ska det bli och sen kanske en lugg på det? Så snyggt. Men vågar jag? hm.




Sån frisyr vill jag ha. Sjukt snyggt och enkelt, naturligt.
Men får vänta, typ till 2015 när mitt hår växt, haha, inte känt för att vara det snabbaste
på att växa. haha eh va snuskigt det lät? haha eller?

Väx håret väx.. aaah!



Annars var ju Lördagen väldigt trevlig på alla sätt.. så att säga ;) hehe


Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0