Fuck it.



Guuud jag skulle kunna sova hela dagen. Gick upp 8 och åkte till läkaren.
Sen åkte jag hem o la mig igen. Somnar om igen och igen.. så skönt men farligt.
Skulle kunna hålla på hela dagen.


Borde gå upp på vinden och rensa inför flytten så inte allt görs i sista sekund.
Men jag orkar inte riktigt.. Kanske får kraft sen?
Får testa med lite frukost.
Kollade in i kylen och såg att jag hade så mycket mat, då blev jag lycklig. haha?


Imorgon ska jag ha lönsesamtal. Åh gillar inte. eller jo...







Sen jobbar jag bara två pass denna vecka. Heldagar 8-19.
Skönt att slippa dygnen ibland.




Igår hände något kul iaf. Som gjorde mig lite glad.
Något som jag funderat över ett tag. Och det var tydligen ömsesidigt.
Det kan behövas i denna trista gråa vardagen..


Men jag får fortfarande runt och tänker på tatueringen.
Åh jag har verkligen abstinens och Miami Ink gör det inte lättare.
Fasen så grymma dom är.....








Puss E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0