goood mat.



Dejtade en kock från HBG för något år sedan. Han lagade grym mat men var själv inte så
fräsch. haha. Typ rökte mitt i matlagningen och började skära grönsaker utan att tvätta händerna innan.
Och provmakade maten med samma sked typ 4ggr. Och åt hur min tallrik. Hallå min mat!
Och jag som har bacillskräck, nej det höll inte länge. haha hm.
Ok kanske är mesig, men har man bacillskräck så har man...!!


Skit samma en god rätt han lagade, som jag äter just nu faktiskt...
Man steker kyckling och champinjoner. Sen créme fraiche och krydda med MASSA curry och
chilipeppar. Starkt ska det vara. Så smaskigt.
Och ett annat tips som är ASGOTT. Är att ha Mango Chutney, söt och god.
Skulle kunna leva på den rätten.






Fick smaka lammstek för första gången under den perionden med.
Och som med vildsvin så var jag skeptisk. Men det var gott. faktiskt.



Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0