handspriiiiit ja



Så här års missbrukar jag handsprit. Händerna flagnar tillslut.
Gör det annars med men just nu när alla äckliga magsjukor härjar så är jag så nojig.



Kommer aldrig glömma för två jular sen. Var så lycklig.
Linda en kompis jobbade på Gina tricot i Vetlanda. Och som dom flesta vet så har jag alltid velat
jobba i butik. Och under Jul tar Gina in en del extrapersonal för att det är så mycket med rean och så.


Och Linda frågade om jag ville jobba. Jag var så glad att hon valde mig av alla.
Vad förväntansfull jag var, hade tom. lagt fram kläder jag skulle ha på mig dagen innan.


Skulle jobba Annandagen och några dagar efter det.
Men som min otur jag är van vid så hade hela min familj fått magsjuka så jag bodde hos Caroline för
att slippa den, trodde jag.
Men icke, vaknade upp Juldagsnatten och bosatte mig vid
toan fram till Nyårsafton. Fy fan, jag har aaaaldrig haft sån ångest i hela mitt liv.

Jag som såg fram emot den dan så mkt. Jävla magsjuka.








Och som dom flesta också vet så är magsjuka min värsta fiende. När jag var liten fick jag det varje år.
Låg i en vecka och var nästan redo för drop på sjukan. Så jag har inga fina minnen av det.

Så när någon får det flyr jag så långt och länge jag kan.
Drog till Jameson en vecka för några år sedan och sa att mamma och jag hade bråkat.
haha men så var det ju inte. haha?



Nej i år tänker jag minsann inte vara sjuk. Så handsprit it is. i mängder!!
En på toa och en i väskan. haha yeah.




PUSS E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0