Jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaks.



Tog emot lite att gå upp imorse. Men väl uppe så gick det som en dans.
Jobbet gick bra. Fick höra att jag var rolig att jobba med och sen en kram.
Alltid kul o höra att man gör ett bra jobb, inte bara av arbetskamrater utan också
hos den man jobbar hos.


Väl hemma fick jag städa undan Lördagens fest. Jises. Söndertrampade popcorn
överallt och svarta skomärken över hela golvet.. hehe men lite dammsugning och
moppning så är det strålande rent igen. Nu ska jag vila lite.





Annars är jag väldigt arg idag. Spricker snart.
Skulle behöva ett jäkla tungt träningspass där jag får slå ut min ilska.
Men jag blir ju aldrig frisk så det lär ju få vänta.. Får bita i näven eller något.




Annars har jag världens snyggaste tjejkompisar!



Imorgon väntar ett 36 timmarspass igen. Weho!
Nej Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0