Kloka val eller inte?



Ibland tänker jag inte så mycket. Jag bara är, bara lever i nuet.
Men ibland ångrar jag mitt val. Ett val jag inte kan ångra eller göra ogjort.
Jag vet inte alls om det kommer bli bra eller katastrof. Eller egentligen vet jag innerst
inne att det kommer bli katastrof. Jag vet det så väl. Men ljuger för mig själv och andra.
Och jag tror det lyser rätt igenom?
Det var ju inte så här det skulle bli.


Eller egentligen vet jag ingenting. Bara att jag borde göra något, och egentligen
borde gjort för längesen. Men det är lätt att vara efterklok. I alla val.
Helt ärligt vet jag inte om jag någonsin kommer härifrån, där jag står idag?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0